lailamor Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Slimproppen kom i går, var hos jm og er moden og med litt åpning, noen med erfaringer på hvor lang tid det kan ta før noe skjer??
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 hei.. har ingen erfaring jeg.. men lurer på hvordan du/dere merker at slimproppen går? er det mye, kommer alt på en gang, el kan det komme litt nå å da? usikker!!!!
Mirakelungen Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 fra noen timer opptil flere dager eller uker men i ditt tilfelle tror jeg det skjer fort, siden du er moden og hadde åpning (jeg gikk med tre cm åpning i en uke med første ungen)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 for min del kom den i trusa med litt blod, den er ikke så veldig stor nei men en seig klump med litt blod i.
lailamor Skrevet 16. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2007 dette å gå vente på att noe skal skje er jo en tålmodighetsprøve da... hadde jeg bare kunnet hjulpet litt...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 6 dager før Lillegutt ble født sa jordmor til meg at jeg hadde 2 cm åpning og var moden. Hvor lang tid det tar for deg er umulig å si... Baby kommer når den og kroppen din er klar for det, bare å smøre seg med tålmodighet! Det kan skje i natt, i morgen eller om 3 uker! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå