Gå til innhold

Han har blitt en bølle :(.....hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene har gutten min begynt å skubbe over ende andre barn, lugger og slår dem med leker i hodet......Jeg er helt rådvill og aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre! Jeg kan jo ikke bare overse oppførselen hans og håpe på at han slutter hvis jeg ikke reagerer. Det er jo ikke rettferdig hverken mot de stakkars barna som blir lei seg og får vondt eller foreldrene dems. Det værste er at han bryr seg fint lite om de er 1 år eller 3 år. Han tar springfart og kjører på! Ser ut som han syns det er veldig morsomt når de går over ende......Hva skal jeg gjøre? han er 1.5 nå........... Hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har råd å komme med?

Skrevet

sånn var mi jente også rundt den tiden (hun blir 2 år nå snart). Jeg ga beskjed til henne hver gang hun gjorde noe at dette er ikke lov. Se nå finn gutten/jenta vondt, sånn må vi ikke gjøre. Var godt stressa i den perisoden men det gikk over. Alle små har nok en sånn periode.

Skrevet

Takk for svar :) Vet jo at det kommer til å gi seg, men hvor lenge kan de holde på sånn da?

Hvor lenge holdt din på da? Jeg gruer meg jo til å besøke venner med barrn på samme alder.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...