Gå til innhold

trenger oppmuntring....

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg 2dager på overtid, vet det ikke er mye...men det er kjedelige dager fordet. fikk beskjed at jeg ikke va r moden, men at livmortappen var 1-2cm, så den hadde krympet siden sist. er det noen som har erfart å få samme beskjed, men har fødd ikke så lenge etterpå?

nå har jeg gått med kynnere i mange uker, og var sikker på at jeg ikke måtte gå på overtid.

et godt tegn idag er iallefall at jeg har hatt mens-smerter omtrent hele dagen, bak i ryggen og...håper dette er et godt tegn...noen som vil fortelle om når du skulle føde?

takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke føde enn på seks uker. Men om Lørdagen når jeg var i stallen så var det enn som hadde med seg en fødeklar veninne.

Vi tok henne med på kjøretur i vogn bak hesten, og det humper jo litt.. 25 min kjøretur så gikk vannet, sa kanske det er noe å anbefale?

vet ikke med meg selv, men har jeg ikke født på termindato, så blir det nok kjøretur på meg og...hehe

ellers så er vel det å gå i trapper eller hyrdestund med samboer noe som kan få litt "fortgang i sakene"?

Skrevet

Vet ikke om det er noen oppmuntring, men vi er ialefall flere i samme båt! Jeg har to dager igjen, hatt sterke kynnere i nesten en mnd, tre netter med masserier, men ingen tegn til at han har tenkt seg ut enda...tror jeg har tenkt en million ganger at NÅ... skjer det... men neida! Vi får bare trøste oss med at om ikke mange dager sitter vi med hver vår nydlige babyprins eller prinsesse...da er disse dagene glemt!!!! prøv å tenke på noe annet i mellomtiden, og ikke bare kjenne etter å lure...du kjenner det nok når fødselen er på gang. masse lykke til.

Skrevet

ja jef føler med deg!! 2 dager på overtid idag jeg og.. va SIKKER på jeg ikke skulle gå over.. så nå går jeg her å er rastløs å sint å sur! hehe. å stakkars småen her (hun er snart 5) som går å venter på å bli storesøster. hun har jo sagt til ALLE at beibissen er komt nå, så ingen som forstår noe når de ser magen min.HEHE

Skrevet

Vet ikke hvor oppmuntrende det er å fortelle at jeg er 5 dager på overtid....

Har prøvd alt av kjærringråd, og hadde min andre time hos jordmor i dag med stripping. Har ikke kjent så mye mer enn vanlig i dag etter det heller.

Begynner å bli knekt. Orker liksom ikke gjøre noe særlig heller, for kroppen er så tung og sliten.

Den versjonen med hest og kjærre har jeg derimot ikke prøvd! Kanskje jeg skulle ta meg en skikkelig humpete sykkeltur i morgen. Det hadde vært et syn!!! "Desperat høygravid kvinne endte i styrtfødsel på humpete landevei...." :-)

Skrevet

hehe, ja en hest skulle jeg hatt:)nå har jeg iallefall vaska klær,skifta på senga,støvsugd, skal vaske bade og så får vi håpe han kommer om ikke så alt for lenge.

håper noe skjer snart da...lykke,lykke til alle:)

Skrevet

hei....er nå 8 dager over termin jeg..,...har hørt flere ganger at han kommer 3 uker før termin osv....men så går det over termin ;0)...jaja bebisen er vel ikke klar for å komme da-...hadde oxo en cm åpning for en uke siden...men men...håper han kommer til helgen...har samling på skolen fredag og lørdag...så han kan godt bli der noen dager til ;)...blir satt i gang på mandag dersom det ikke skjer noe til da...

lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...