yr<3 med 2 gutter! Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Hei på dokker! Gådd i ett her de siste dagan og dib har ikkje akkurat vorre prioritert område. Så du hadde skrevve sist på linken; joda vi va ute vi også på torsdagen. Har vorre ganske herlig ute de siste dagan; har jo tint som bære juling og DET LIKE VI! E nåkka lei den der j... snyen. Nok om veret, over tell fuglan heller. Måsan og stormåsen i særdelesheit. Går det bra med dokker og avocadoen? He, he. E et aldri så lite styr her om kveldan no med legginga. Kornelis skal jo helst ligge som en hjulvisp i bruk; føtter'n går som propella og han ligg å spinn mot sin egen akse. "Neida, æ e ikkje trøtt, bære se ka æ klare!" Har funne ut at vess man bære legg handa oppå brøtkassen hannes og hindre han i å snu sæ så sovne han fort. Kanskje en naturlig konsekvens når man e stuptrøtt og så legg hodet i RO på puta... Ikkje veit æ, men funke. Ellers så e han litt mårramåse også. Fredag insisterte han på at det va mårra klokka halv 5. Sukk. Sto ikkje opp før halv 7 da, men så e det jo å ligge å høre på de der entusiastiske "DÆDÆDÆ!" når man helst hadde sedd at det va natt enda et par tima. Prøvde sæ i mårrest også, men da blei han arrestert mellom oss, og sovna mirakuløst! Våkna ikkje før KVART OVER ÅTTE. Ja, æ va rystet. Så, vel. Bli jo spennanes å se ka som skjer i mårra tidlig... Bli det uhørt tidlig, grytidlig eller ??? ;OP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå