Gå til innhold

Får man nye strekkmerker med nr. 2?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er gravid med nr 2 nå. I mitt første svangerskap fikk jeg ganske mye strekkmerker på mage, lår og pupper. Strekkmerkene er nå mye svakere, men syntes ennå (førstemann blir 2 år i august). Får man nye strekkmerker igjen, eller blir de samme rippet opp igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke nye strekkmerker med nr 2...vil vise seg hvordan det er med nr 3 nå...

:-)

Skrevet

hei jeg har fått to nye strekkmerker over navelen,men de er ganske små har 2 uker til termin og nettopp fått dem. håper du slipper unna

Skrevet

jeg er 4 dager over me nr 2 nå, og har ikke fått strekkmerker:)

men jeg fikk ikke det me nr 1 heller da...

Skrevet

Heihei:)

Jeg fikk strekkmerker på rompe, lår og bryst under fødselen til min første!!!

Fikk ingen strekkmerker med verken nr 2 eller 3. Det har nok noe med hormoner å gjøre tror jeg. Husk å smøre deg mye..... Gjerne med jordnøttolje (har jeg fått tips om):)

Klem Nanna 71

Skrevet

Hei alle sammen

Tusen takk for alle svar. Jeg skal prøve å være flink å smøre. Så får vi bare håpe det ikke kommer masse nye strekkmerker. Syntes de gamle er "ille nok". Men skal nok overleve noen ekstra strekkmerker hvis det skulle komme noen!

Takk igjen til alle... :)

Skrevet

Tror det kommer veldig an på hvor mye du legger på deg. Jeg ta på meg mye mindre med nr 2 (23 kg med nr 1, 15 kg med nr 2) og fikk ingen nye strekkmerker. Har merker på lår og pupper fra første gang, men ingen på magen.

Skrevet

Signerer friskus sitt innlegg!

Skrevet

Ja man kan få det, er i uke 31 og ser at jeg begynner å få noen nye strekkmerker lenger opp på magen enn sist. Ikke velkomne, men pyt pyt. Har lagt på meg 3 kg mer enn sist.

Skrevet

hei,jeg fikk noe strekkmerker (på rompa..) med første mann,men har ikke fått noen siden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...