Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Har vært på ul idag og alt stod bra til med den lille!!mest sannsynlig en liten jente :)herlig å se! MEN: etter målene flyttet jordmor meg en uke tilbake:( altså fra 31aug og til 6 sept...dette var helt motsatt av hva jeg hadde regnet med siden jeg vet når jeg hadde eggløsning(tok test) og når vi hadde sex...kan jo ikke være mulig at en sædcelle overlever 8 dager? Har helt noia for å gå over fra før så dette hjalp jo ikke akkurat... HVA SKJER?????
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Terminen kan være feil ja..De som er til UL fler enn 1 gang pr svangerskap kan få flere UL terminer.. Det fikk iallefall svigerinna mi..hu var ivei 4 ganger hu..Jeg og viiil=)
Entil? Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 mhm...hvet,det samme skjedde med meg,ble flytta fra 24 august til den 2 september...noe jeg absolutt ikke får til å stemme,og venninen min ble flyttet 3 uker da hu var gravid..men hu fødde etter sin termin,altså 3 uker før ul terminen...rart derre...men ifølge jormoren min så kan fostre gå i dvale eller noe...merkelige greier..litt kjiipt å få feil termin også..er jo ikke ønskelig å gå flere dager ekstra på overtid...men bebisen kommer vel når den er klar...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Hmm..er vel ikke noe å gjøre med kanskje..spiller ingen rolle hvis den kommer før liksom men hvis hun bestemmer seg for å være der litt ekstra så kan jeg jo risikere å gå FIRE uker på overtid i følge min termin...AAAANGST...
*dragonfly* Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 det samme skjedde med meg forrige gang. Jeg menet jeg hadde termin 8 dager før ul-termin. Det endte med at jeg fødte på min dato. Nå har det samme skjedd, jeg har blitt satt 8 dager tilbake, men vet akkurat når ungen ble unnfanget og hvordan min syklus er. Jeg satser på å føde på MIN dato
limø Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Jeg har lest at jente-cædceller kan leve i 6 dager, mens gutte-sædceller kan leve i 3 dager. Dette er nok forklaringen, og du venter jo jente. Det samme skjedde med oss forrige gang, da vi fikk jente. Denne gangen er det gutt, og nå stemte ul mer og vi ble satt tilbake to dager.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Ja det må jo være forklaringen...ikke noe vits å lage så mye styr rundt det her egentlig men det er rart med hva man er psykisk forberedt på Var også på tidlig ul i uke 17(etter min termin) og da stemte det med mine beregninger eller mens termin at jeg var i uke 17...men han ville ikke forandre på den,sa at det var opp til sykehuset...kan jo ha stoppet opp litt også...hi hi..har nok ei lita lurefrøken som kommer når hun selv vil tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 he..det var jo selvfølgelig heller ingen ting å forandre på siden det stemte
scubagirl med scubababy Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 Jeg på ny ul idag. Når jeg var på den ordinære når jeg var 17+1 kom legen frem til 17+1. Så min mens-termin var korrekt... Idag tok legen kontrollmål av omkretsen på hodet. Og joda... Idag er jeg altså 23+1... Så termin 14. august står ved lag.. Jeg tok også EL-tester og vet at jeg hadde sex rundt den tiden. Så min mens-termin som jeg da satte med tanke på min tolkning av EL og befruktning stemmer altså for min del... Men ungen kommer når den kommer. Kan kanskje være greit å bli satt litt tilbake, for da får man mere tid med barnet etter det er født istedet for å gå ut i permisjon leeeenge før barnet fødes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå