Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Vi reiser jo 3 uker til Hellas i juni med lille rosa, mellomste kommer uken etter sammen med en venninne og fetter......Eldstejenta gadd ikke sa hun tidligere, men nå har hun gjort helomvending:-) Syns det blir lenge å være borte fra dere jeg sa hun her en kveld. Så nå har vi bestilt tur til henne også:-) Så blir vi alle mann alle:-) Det blir koselig og vi gleder oss helt vanvittig nå:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Så deilig da.... Du vet, det er billigere å bli med på ferie enn å feriere alene... Husker selv i den alderen, et dilemma. Hadde egentlig ikke lyst, men mamma og pappa betalte det meste.....hi hi hi hi penger spart det da.. Og så blir det bra for mamma , og vite hvor alle fugleungene er til en hver tid. Det er vel ikke så mange år til elstejenta flyr ut av redet. Er litt tidlig å ønske god tur, vi snakkes jo før juni.
Reveenka Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Det høres kjemepedeilig ut - og det er jo litt godt at alle skal være med, vel? hele familien sammen på ferie, og det er jo ikke sikkert at eldstemann blir med på så velig mange ferier mer med alle sammen - plutselig blir det ferier med venner eller kjæreste(n?) som trekker mer....c",) Juni er jo snart, det!
hypersusmor Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Jeg skjønner godt at dere gleder dere!! Så koselig at dere kan dra hele bøtteballetten :-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2007 Idag har hun sluppet gleden helt løs og nå prater hun om turen hele tiden. Ikke greit å skulle være både voksen og liten på en gang;-)
Superlis Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Blir sikkert en flott ferie for dere alle,husker godt at det var deilig og være med mamma og pappa på tur også da jeg var blitt "stor".......er kos nå også
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2007 Ja jeg kjenner at jeg er glad for at hun bestemte seg for å bli med:-) Blir godt å ha alle rundt seg. Vi skal ha en minnesermoni for søsteren min der nede, alle barna hennes kommer, min bror og barna, og alle vennene hennes, det blir fint å være samlet:-)
Superlis Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Pussig, jeg tenkte akkurat på søsteren din og ungene.....blir helt sikkert en sterk og fin opplevelse:))
Tiggywinkle Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 Å, så kjekt å samle alle:-) Jeg synes det er godt når også de store vil være med på ferie. Selv om de også reiser på egenhånd. Storebror her er stadig med oss, sammen med kjæresten, lykke for de andre barna som forguder dem. Og deilig for mamma å samle alle. Blir spesielt fint med minnestund, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå