Gå til innhold

I dag ble det endelig sikkert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må være anonym siden dette er hemmelig! ;-)

I dag fikk vi vite fra tigretten at vi får gifte oss i mai. Vi bestemte oss for 3 uker siden. Vi gifter oss i hemmelighet en fredag, og har invitert hele familien i dåp/navnefest den helgen. Dermed skal vi røpe det dagen etter. Har bestilt bord til lunsj for oss og forloverne våre rett etterpå.Var også hos "sydame" i dag, som kanskje skal sy en enkel kjole til meg. Skal bestille ringer i morgen! Alt skal være enkelt og hemmelig! Smiler hele tiden, og jobber knallhardt med å klare å holde munn. Har såååååå lyst til å røpe det, men skal klare det!!

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det høres helt fantastisk ut :-)

Blir en spennende helg for dere to, og hyggelig for resten av familien deres.

Lykke til :-)

Ps: skjønner godt du vil si det jeg... hehe! Kult om du klarer la det vær.

Skrevet

Hmm... Ikke alle er like glad i denne typen overraskelser. Familie, og venner, kan fort føle seg snytt og tilsidesatt. Søsteren min sa selv at hun aldri ville tilgi meg dersom jeg giftet meg uten å invitere henne:-) Men det er greit, har jo ingen planer om det! Men forhåpentligvis vet dere hva dere gjør og kjenner deres familie så godt at dere vet om de vil like det eller ikke. Og til syvende og sist blir de nok glad på deres vegne uansett.

Skrevet

Så koselig.. Gratulerer .. Håper dere får en fin dag :)

Skrevet

Enig meg deg Vannmann30..

Å jeg er heller ikke typen som kunne tenkt meg å giftet meg på den måten.. Du gifter deg 1 gang i livet (håper jeg) Å da skal jeg jammen meg ha et stort og fint bryllup..

Men lykke til anyways

Skrevet

Jeg tror ikke noen blir sur, men kanskje litt sjokket med en gang. Tror likevel de blir glad. Kanskje noen venninner som får slag, siden jeg er så flink å holde på hemmeligheter! ;-)

Vel, nå er ringene kjøpt. De ble kjempefine! Kjolen er også bestilt, og sydamen er i full gang. Den blir helt enkel, til knærne. Den kommer til å bli i beige med litt gullskimmer. Da gjenstår sko og blomster, og det ordner seg nok.

Jeg synes det er spennende og litt nervepirrende. Kjenner at jeg tenker mye på det! Har så lyst til å røpe det til flere venninner, men jeg skal klare det! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...