shayan_jente_04.04. Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 flere som sliter med alt for mye melk i brystene? Mine fylles 10 ganger mer for hver gang lille jenta mi dier, blir for vondt, de blir harde, selvom jeg masserer de ofte og er i dusjen og tunge + vonde. det er ikke sånne fæle harde knuteri dem, men de blir så fort fylt opp hvis dre skjønner....nesten så jeg får lyst å slutte med amminga, men SKAL ikke det, nå skal jeg unne bebim min morsmelk.... vet dere hvor lenge det vil være slik før det bedrer seg? vil dere være sånn hele tiden under ammeperioden? klem
så var vi 4 Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Jeg var også plaget med det noen uker etter fødselen, men det går tilbake og regulerer seg etterhvert
2gullunger Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Når jeg fikk første mann hadde jeg det sånn i ca 3 uker. Hadde kjempemelke spreng. Så ut som pamela......... Måtte pumpe fram bryst vortene og melken sto som spruter ut, alt ble bløtt. Kjempe ubehagelig! Men heldigvis reguleres det etter hvor mye babyen spiser etterhvert Så du kan jo trøste deg med at det går over snart.........................!!!
shayan_jente_04.04. Skrevet 16. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2007 ok, håper inderlig på at det går over, nesten så jeg ikke orker mer.....takk for svar jenter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå