Gå til innhold

Hjeeeelp...... Hva nå??


bergen81

Anbefalte innlegg

Okay, to positive tester... Og er 4 dager siden jeg skulle hatt mensen og jeg er aldri sen. DA er jeg vel gravid, skulle man tro.. Hva nå? Når går man til legen?? Jeg vet jo ingenting. Som planleggingsfreak er det litt merkelig å ikke ha litt kontroll engang.., og som dere skjønner var dette ikke særlig planlagt.. Men VELDIG gøy!! Jeg som alltid har sagt jeg ikke vil føde i desember, hehe, der fikk jeg den gitt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første vil jeg gratulere deg:) Du er nok gravid med to positive tester ja!!

 

Her har du litt info om svangerskapskontroller, så praktiseres det ulikt alt ettersom hvem du har som lege og JM... Forrige gang gikk jeg KUN til JM, og er storfornøyd med det. Skal gjøre det samme denne gangen også:) Kjenner ikke legen min så godt, og leger er stort sett alltid like stressa, så det maset der gidder jeg ikke... Er kun derfor jeg går til JM.. Hun tar alt av blodprøver som skal til så.

 

http://www.shdir.no/vp/multimedia/archive/00002/IS-1243_2673a.pdf

 

Sa også at jeg ville unngå desemberbarn, men den gang ei... :P Termin 20 desember jeg nå, med nr 2. Utrolig morsomt og spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:)

Man er litt grønn i første svangerskap ja, men må innrømme at jeg ikke er verdensmester i å gå gravid selv om jeg fødte for 9 mndr sia... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenne mæ kjempegodt igjen Bergen81! Føle det akkurat likedan, både med desemberbaby, og med sjokket og å ikkje vite ka man skal gjøre! Takk for info. Ringte legen i dag æ, og fikk ikkje time før 31.mai. Gresselig lenge til synbs æ ?!? Men va eneste muligheten :( Føle det e helt uvirkelig det her, og hadde vært godt å vært hos noen proffe førr kanskje å skjønne at det E virkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at vi er mange grønne her, og at det også er noen inni mellom her som har gjort dette før... Er storfornøyd med terminklubben, har lært mye selv om jeg kun har vært med en uke! :-) Velkommen, Bergen 81! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, glad jeg ikke er alene:)

Jeg også føler at jeg trenger en bekreftelse av en profesjonell...tør nesten ikke helt å tro på det.. Vi får i allefall verdens beste julegave dersom alt går som det skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk det. Utrolig spennanes! Men klare ikkje helt å tru på det, og går hele tida å kjenne etter og trur mensen skal komme! Men e jo gravid, e jo egntlig ingen tvil. Har kjempe ømme bryst, og mye "sliten" i korsryggen. Vil bare at tida skal gå fort frem til sommeren når man kan bynne å føle sæ litt trygg, og føle at det e virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kjenne meg så godt igjen i det du skriv Lulia. Har bare gått å "venta" på at mensen skulle komme, å i dag måtte eg liksom dobbeltsjekke at eg fortsatt va gravid:) Glede meg bare til magen vises:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...