Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Hei Gikk til innkjøp av magnesium til skudd i dag. Har hatt masse vonde kramper i beina mine. Skal jeg ta den anbefalte døgndosen på 600 mg (to tabletter)? Synes det høres mye ut Regner med det er noen andre her inne som tar magnesium og kanskkje vet...?
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Jeg har fulgt pakningsvedlegget, men veldig forskjellig hvor mye magnesium tablettene faktisk inneholder. Det funker mot kramper hvertfall. Har ikke vært plaget hverken i dette eller forrige svangerskap.
IJ med Lillebror i magen Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Du kan jo bare prøve med en tablett om kvelden før du legger deg(hvis det er da du er mest plaget da), så finner du ut om det virker eller ikke:-)
_Mita_<3 Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Jeg tok en tablett hver morgen med masse masse vann.. likte ikke helt smaken på de.. de smudrer jo opp så svelger de med vann jeg.. hehe... Funker utrolig bra.. men ikke slutt før du er ferdig med fødselen:) Da komemr de tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå