mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Har ammet, men skal prøve med litt mormelkerstatning av ulike årsaker. Har prøvd dette 2 ganger og begge gangene har hun kastet opp, MYE! har måttet bytte klær på både henne og meg. Det jeg lurer på er om ertstatningen er for kraftig for henne, eller har hun fått for mye mat? Syntes dette er skremmende og tør definitivt ikke å gi henne erstatning på natten. Hun spiser mye og har fått 120 ml og 150 ml. Er ei STOR jente. Er 11 dage i dag. Håper på svar
ks23 med William og Lucas Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Oi, ja da er hun nok fornøyd ja.. Kansje greit og bare gi henne litt mindre da.. Mine oxo har begynnt og gulpe litt men de sa på helsestasjonen at det ikke var noe fare med den vekta de hadde gått opp. Og hun sa også da at når de er mette så renner det automatisk over omn du skjønner. Kansje bare gi henne litt mme på kvelden om du har nok melk til henne på dagen! Lykke til da
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Hva slags mme gir du henne? Jeg ville prøvd med litt mindre, og kanskje en annen type mme.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 16. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2007 Her er det ikke LITT nei... hehe! off! ja skal prøve å gi henne litt mindre! Takk takk
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 16. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2007 Gir henne nan mme. nr 1
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Sannsynligvis er det bare for mye mat på en gang På Nan-pakken står det at de skal få ca 80-150 ml når de er 2-4 uker gamle (veiledende). Min fikk både mm og mme på flaske i beg., fordi han ikke ville ta puppen. Han har vært en storspiser fra dag 1, men han fikk ikke i seg så mye som 150 ml da han var så liten, såvidt jeg kan huske da *s* Prøv å gi f.eks 80 ml i første omgang, virker hun mer sulten så lager du bare litt til. Enkelt og greit
esmase Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Kanskje du har for stort hull i flaskesmokken? De som følger med flaskene på Super`n er fra 6mnd. På apoteket har de med mindre hull.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 16. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2007 har riktig smokk, den nr 1 til nyfødte
Gjest Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 Mathias gjorde det en gang han å.. ( han full ammes.. men prøvde nan en gang av diverse årsaker.. ) et par timer senere kom alt opp igjen.. det bare FOSSA ut.. !! Mest sannsynlig spiste han nok for fort.. maten kommer jo raskere ut av flaska enn av puppen.. + at det er tyngre å fordøye enn mm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå