Konemor83 Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Er i uke 39 og har 6 dager til termin 22 april. Begynte akkurat nå å få "små magenip" og lurer på hva det er forno...er mitt første barn det her å aner ikke hvordan rier/veer kjennes ut...noen som vet hva det er og om d er farlig ell tegn på at babyen kommer om ik lenge? En annen ting, kan slimproppen gå over flere dager ell kommer den for fult m blod og allting? Håper på et raskt svar... Hilsen en som er litt bekymra for fødselen!
Gjest Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 dytter.. lurer på dette jeg også.. Jeg har hele 23 dager til termin jeg da.. men tror at jeg kommer til å føde før tida..
Ane** Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Slimproppen trenger ikke være en haug utflod og blod nei. Når jeg fikk førstemann merka jeg ikke at slimproppen gikk i det hele tatt, så det trenger ikke være så "synlig"... Små mageknip kan jo være tegn på noe.. Har du hatt kynnere før i svangerskapet?? Rier føles som kynnere bare at du får "mageknip" samtidig. Noen også "tak" vondt i ryggen...
Konemor83 Skrevet 16. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2007 Har hatt noe kynnere men ikke mye...vet sånn halveis hvordan d kjennes ut...dette kjennes mere ut som mageknip...d må jo bety et eller annet..kanskje han kommer om ik alt for lenge...er på en måte i mellomgulvet d er sånne knip...er kanskje kynnere...
Heidi med to gutter + spire Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 har hatt mage knip lenge nå........ og desverre ingen baby på meg enda! Slimproppen min gikk over noen dager.......... minnte litt om en glassmanet i deler som kom ut......... litt ekkelt utseende på den......! Var litt brun utflod i den noen ganger også..........
Konemor83 Skrevet 17. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2007 Skjønner...jeg har oxo litt sånn brunaktig utflod...lurer bare på om d kan være slimproppen som går over dager..men er ingen blod osv i den så...5 dager til termin nå...åhh jeg er lei av å være gravid...
MAMMA1 Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Det tror jeg ikke behøver bety noe for fødselen, har selv hatt ordentlige knip i mellomgulvet spesielt og det er lenge siden jeg hadde det første gang.Hadde det i hele går også, Er i uke 37. Kynnere er ikke som mageknip, de skal ikke være vonde, de er mer ubehagelige og strammer hele magen.Noen kan føle det blir vanskelig å puste og trykk i brystet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå