Gå til innhold

Små mageknip, hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 39 og har 6 dager til termin 22 april. Begynte akkurat nå å få "små magenip" og lurer på hva det er forno...er mitt første barn det her å aner ikke hvordan rier/veer kjennes ut...noen som vet hva det er og om d er farlig ell tegn på at babyen kommer om ik lenge?

En annen ting, kan slimproppen gå over flere dager ell kommer den for fult m blod og allting?

Håper på et raskt svar...

Hilsen en som er litt bekymra for fødselen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter..

lurer på dette jeg også..

Jeg har hele 23 dager til termin jeg da.. men tror at jeg kommer til å føde før tida..

Skrevet

Slimproppen trenger ikke være en haug utflod og blod nei. Når jeg fikk førstemann merka jeg ikke at slimproppen gikk i det hele tatt, så det trenger ikke være så "synlig"...

Små mageknip kan jo være tegn på noe.. Har du hatt kynnere før i svangerskapet?? Rier føles som kynnere bare at du får "mageknip" samtidig. Noen også "tak" vondt i ryggen...

Skrevet

Har hatt noe kynnere men ikke mye...vet sånn halveis hvordan d kjennes ut...dette kjennes mere ut som mageknip...d må jo bety et eller annet..kanskje han kommer om ik alt for lenge...er på en måte i mellomgulvet d er sånne knip...er kanskje kynnere...

Skrevet

har hatt mage knip lenge nå........ og desverre ingen baby på meg enda!

Slimproppen min gikk over noen dager.......... minnte litt om en glassmanet i deler som kom ut......... litt ekkelt utseende på den......! Var litt brun utflod i den noen ganger også..........

Skrevet

Skjønner...jeg har oxo litt sånn brunaktig utflod...lurer bare på om d kan være slimproppen som går over dager..men er ingen blod osv i den så...5 dager til termin nå...åhh jeg er lei av å være gravid...

Skrevet

Det tror jeg ikke behøver bety noe for fødselen, har selv hatt ordentlige knip i mellomgulvet spesielt og det er lenge siden jeg hadde det første gang.Hadde det i hele går også, Er i uke 37. Kynnere er ikke som mageknip, de skal ikke være vonde, de er mer ubehagelige og strammer hele magen.Noen kan føle det blir vanskelig å puste og trykk i brystet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...