♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Hvordan kan en kjenne at en har bekkenløsning?? Begynnende sådan...Noen som hadde plager før de visste at d var bekkenløsning??
Gjest Ut på tur Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Vondt i ryggen og eller på insiden av beina opp mot forran skrittet og ned i beina retning knærne. Dersom du er i tvil bør du kanskje allerde begynne å ta hensyn og opptre som du har det for å ikke trigge det. For meg går det helt naturlig å gå med korte skritt. Jeg har erfart at dersom jeg pusher meg lenger enn jeg egentlig orker straffer det seg i flere dager etterpå. Du skal ikke belaste beina skjeft altså med de fra hverandre. Ikke sitte med beina i kryss. Sitte godt fremfor en kontorpult. Stå med begge beina i bakken, ikke hvil på ene hofta. Gå ut av senga som gamle damer gjør det hvor du "tipper" beina ut av sengen Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 jeg sliter med ryggen og lysken. jeg hadde det slik en stund, og jeg er ennå ikke sikker på om det er bekkenløsning. men min mor fant fort ut at det va bekkenet jeg slet med. Jeg klarer ikke gå, sitte eller ligge ordentlig på det verste dagene.
Tulletutta Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 eg og har sånn men legen mente det var for tidlig til at det var bekkenløsning. er 13+2. skulle se mer på det om to uker når eg skal inn å prøve på nytt å høre forsterlyden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå