Luans mamma Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Lillegutt har nå snudd seg slik at han ligger med hodet ned og sparker opp i ribbeina. Det er skikkelig ubehagelig, fordi det presser ordentlig i underlivet. Føles som om at hele ungen skal ramle ut noen ganger. Nå stikker det skikkelig i underlivet... Hodet fester seg vel ikke så tidlig som i uke 31??? Betyr ikke det at fødselen nærmer seg? Eller kan hodet festes tidlig for førstegangsfødende?
_Mita_<3 Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Her festet hode seg i ca uke 32.. betyr nok ikke at fødselen kan starte tidligere.. har jeg hørt... Her kjennes det ut som om babyen snart plopper ut.. SYYYKT press her nede..hehe.. Men kan godt hende hode fester seg hos deg nå.. derfor du kjenner det.. festa seg i uke 30 hos ei jeg kjenner:) Men ikke noe farlig:) Snakk med jm om du lurer på noe.. mye bedre å få spørt en å undre å uroe seg.. Lykke til:)
Gjest Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 For førstegangsfødende, fester hodet seg stort sett tidligere enn hos 2 og 3 gangs.. Jeg er nå 37+1 og hodet har vært festa hos meg i to uker allerede..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Hodet mener jeg kan festes så tidlig som i uke 30 hos førstegangsfødende... Vet jeg leste det et sted (husker ikke hvor) Og det trenger ikke ha noe med at en fødsel er nærme.
@nita+Sebastian Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Hei hei. Hos meg festet hodet seg i løpet av uke 31 og jeg skal ha nr 4. Det er 7 år siden sist og med nr 2 og 3 festet det seg ikke før jeg var i fødsel. Synes derfor det var rart denne gangen. Hadde egentlig ikke regnet med at det skulle feste seg denne gangen heller ) Iflg. min jm kan det bety at en føder før termin men også ikke så vi får vente og se.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 Hodet kan feste seg tidlig hos førstegangs ja. Og nedpress er vanlig når babyen holder på å legge seg til. Har hatt nedpress siden uke 29 og lillegutt har holdt på slik i 9 uker nå, men ikke noe tegn til fødsel her nei.... Hodet her er ikke festet enda, men det trenger jo ikke skje før fødselen er i gang, er 2.gangs jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå