spent. Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 er det vanlig å kjøpe hodepute til babyen eller... var å skulle kjøpe dyne i dag og da spurte butikkdama om jeg skule ha hodepute til den, men har hørt at de ikke skal ha pute... den var ikke så tykk da, men alikevel.... noen som skal eller har kjøpt hodepute
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 De skal ikke ha pute når de er så lite. Jeg husker ikke når du begynner med pute, men det var nok noen måneder. Men du trenger nok noen gulpekluter der istedenfor.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Tror ikke det anbefales å ha hodepute til babyer. Men vi brukte det fra hun var ca 4,5 mnd gammel. Ser litt bedre ut å da
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Det anbefales faktisk i dag at babyen skal ha pute.. Den skal også helst være ca 5 cm tykk. Når jeg fødte storebror for snart 3 år siden, var det en overlege på barneavdelingen som sa at babyen skal ha pute fra begynnelsen. Det har noe med at da får ikke babyen feil fasong på hodet, siden hodet er såpass mykt.
*Mustang Sally* Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Det ANBEFALES å bruke pute. Både mot krybbedød og flat bakhode. Viktig at det er en god og ordentlig pute. Når babyen skal ligge på puta så må skuldrene også ligge oppå puta så ikke den får vondt i nakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå