brumlemor Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 er eg tilbake i jobb, og pappen skal overta stafettpinnen heime! Spennende! Både gleder og gruer meg til å begynne å jobbe igjen. Skal bli kjekt å treffe kollegaer og kunder igjen, men samtidig synes eg det er alletiders å vera heime og. Det er ingen av mine nærmeste som hadde trudd eg ville sei det, men det er faktisk sant. Brumlen og eg har kosa oss desse månedene. Gått turer, trent, kafe, shopping, med andre ord berre hatt det kjekt, litt husarbeid innimellom har me og sjølvsagt gjort, men ikkje meir enn nødvendig! Vel, no er det far sin tur. Trur nok at han gleder seg, og eg veit at dei får det alletiders i lag. Då blir det vel mindre dibbing på meg og, men innom å sjekke avogtil skal eg nok!! klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Lykke til med ny epoke:-) Jeg syntes det var deilig å begynne å jobbe igjen, kjente at jeg ble mer og mer opptatt av bagateller på slutten hjemme, og jeg tror de hjemme syntes det var helt greit også;-) Det er også deilig at pappan er hjemme den første tiden, så blir det litt mykere overgang for allesammen. Mindre dibbing blir det helt klart, for dagene flyr avgårde:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå