Gå til innhold

Nå ble jeg sur når jeg så siste terminlisten...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Hva er vitsen med terminliste når folk ikke forstår at de må oppdatere den SISTE listen! Nå er jeg (og sikkert mange andre) borte fra listen fordi noen har oppdatert en gamlere versjon. Detter er jo bare rot jo...

 

Noen som har et forslag?

 

Hva med å skrive dato for siste oppdatering, som noen skrev og så oppdatere denne? ikke noe gøy å "dette ut av listen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

På den siste listen er det 45 navn, mens på listen i forige terminliste innlegg oppdatert 15. april er det 50 navn på siste linken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter heller ikke at noen IKKE kan klare å kopiere den siste lista over slik at alle blir med!!

noen skriver bare termin så skal liksom vi andre legge den inn for dem der de hører til......litt må folk klare å skjønne selv vel???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kopierte den listen over meg jeg.. Blir litt mye å måtte lese gjennom alle for å sjekke hvilke navn som er og ikke er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS: sånne problemer oppstår ofte når flere er inne på ett innlegg samtidig. Da faller folk ut. Akkuratt som når du leser et innlegg - bestemmer deg for å svare. Og når du har svart - ser du at andre også har svart i mellomtiden.

 

Så det lureste er at alle bare skriver sin egen termin, og så tar en snill sjel på seg oppgaven ved å sammenfatte det hele til en komplett liste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del skjønner ikke helt vitsen med denne terminlisten jeg da.... For hvis du går inn på "min side" så ligger det jo automatisk oppdatert terminliste! Hmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linemor01

Finner ikke "min side". mener du "Din egen side"? Og der inne finner jeg ingen automatisk oppdatert terminliste...??? Jeg finner info om meg selv og min termin, men ikke noe om alle andre. Fins det virkelig en sånn automatisk oppdatert terminliste? Da vil jeg gjern vite hvordan man kommer seg dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei oOoOoOo (atrig nick forresten:-)Hvis du går på "Din egen side" og så inn på "Din profil" så ligger terminlisten der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld sa litt feil. I boksen som heter Din profil ligger det en link som heter Til profilen din - der ligger listen. Ikke så lett å finne akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Øverst i høyre hjørne kan du trykke på "Din egen side" under der hvor det står at du er logget inn. Inne i en ramme som heter Din profil har du et pilpunkt som heter "til din profil" Når du kommer inn på din profil så finner du den informasjonen som du har skrevet om deg selv. Under din termin står det terminliste. Der har du en oppdatert liste over de som har satt inn terminen sin og krysset for at den kan vises:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare de andres termin som vises? gjorde som det var beskrevet men får ikke opp min egen termin på listen. Terminen står over der det står oppdater terminliste,men ikke på selve terminlisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...