Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig å kjøpe hodepute til babyen eller... var å skulle kjøpe dyne i dag og da spurte butikkdama om jeg skule ha hodepute til den, men har hørt at de ikke skal ha pute... den var ikke så tykk da, men alikevel.... noen som skal eller har kjøpt hodepute

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små bebier skal ikke bruke hode pute så det er ikke å anbefale. Vent heller til barnet blir litt større.

Skrevet

Jeg kjøpte både pute og dyne da jeg var å handlet. Kommer jo ikke til åbruke hodeputen med det første, men så ser det litt pent ut når man skal reie opp en søt søt barne seng og vise frem nurket sin soveplass. På sparkjøp kostet hodeputen 39,- så da tok jeg den med så har jeg til babyen blir litt større.

Skrevet

ok. hodeputa jeg så kosta nermere 200

Skrevet

Kjøpte hodepute til dyne nr. tre (juniorstr.). Da var jenta mi rundt året. Hun la seg alltid oppå dyna uansett, så da tenkte jeg hun like gjerne kunne få pute. Før dette brukte jeg bare putetrekket under hodet hennes.

Nå koser hun seg skikkelig med puta si, borer ansiktet godt nedi (*bekymre-bekymre*) når hun legger seg om kvelden... :)

Skrevet

var hos helsesøster i går... og der sa hun faktisk at hodepute var anbefalt nå.... så jeg har kjøpt i allefall

Skrevet

Dem skal ikke ha pute helt i starten. Men jeg har kjøpt pute så har jeg jeg, ganske tynn en. Str 35 x 40. Det er det minste, og er det som anbefales :)

Skrevet

helsesøster fortalte faktisk meg også at det var anbafalt med hodepute til baby.... hun sa at hun anbefalte det faktisk på det sterkeste...

Skrevet

Kom hjem fra føden for en uke siden, og da fikk jeg med info om at det var anbefalt å bruke en liten pute til de begynner å snu seg selv. Dette på grunn av hodefasongen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...