strikkballen Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Hei, hei, føler meg litt sånn kjip som logger på bare for å be om en tjeneste:)) Det er så mange flotte og reflekterte innlegg her! Skulle gjerne ha bidratt litt til denne siden jeg og, men får aldri tid etter at jeg begynte å jobbe igjen. Men gleder meg masse til å treffe mange av dere til helgen!! Også lurte jeg da på om noen har plass i en bil...? Kan liksom ikke stikke av med bilen også, i tillegg til å etterlate mine søte to små med kjære sambo...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Kanskje jeg kan få haike med noen fra ca Vinterbro??? Om noen hadde giddet. Dumt å kjøre ørti biler fram og tilbake om vi kan joine! Og så er det alltid koselig å menge seg litt på tur til:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 og jeg som skulle spørre om jeg kunne få sitte på med deg; Klatten ;-))) MEN jeg skal se om ikke vi får hentet den andre bilen før lørdag, og da kan jeg kjøre! ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Sjekk det da, ellers får jeg smiske med sambo og høre om jeg kan ta bilen også:-) Han er jo snill så..........
Babyonboard ;-) Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Ja det var det som var problemet her også, men så har vi gamle bilen som vi trodde var solgt (laaaaang historie) så da har jeg en plan B!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Ellers så skal jo jeg avgårde også, jeg kan sikkert ta den største bilen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Heldige som har to biler da:-) Jeg har spa-behandling allerede kl 13, det er kanskje litt tidlig eller? Kan jo få sambo til å kjøre meg evt om han kjører meg et sted som jeg kan plukkes opp :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. april 2007 #9 Skrevet 17. april 2007 Tror ikke det er for tidlig, jeg vil jo ha mest mulig ut av et døgn da.... Men når jeg skriver "største" bilen så er det bare en Ford Mondeo st. vogn.. Jeg tenker bare på pakkingen din...........ha ha ha ha haha
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. april 2007 #10 Skrevet 17. april 2007 Hahahaha........lover å begrense meg bittelittegrann:-) Skal vi ikke egentlig stort sett fly rundt i keikodrakta da;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. april 2007 #11 Skrevet 17. april 2007 Jeg heller mest mot det jeg også..... Keikodrakt og badekåpe.
Babyonboard ;-) Skrevet 18. april 2007 #12 Skrevet 18. april 2007 Jeg henter bil i kveld regner jeg med, MEN jeg tror jeg har time 1115 eller noe sånt ;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå