mirremamma Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 hvor gammel må de være før man kan bruke bæresele? er vel begrenset hvor lenge de kan "sitte" i en sånn også.. jeg har planer om å kjøpe en men hvilken er anbefalt?
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Noen bæreseler kan du nesten bruke fra nyfødt, men det må jo bare bli for veldig korte perioder.. Jeg har kjøpt babybjørn denne gangen, fordi den ser stødig ut for meg også, at man ikke føler man belaster skuldrer for mye, men får jevn fordeling..
gledeseg:) Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Det er haugevis av pent brukte Baby Bjørn på Finn.no til en bra penge=)
*Mustang Sally* Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Hvis du vil ha en bæresele som er god for deg OG babyen så styr unna baby bjørn. Til nyfødte ville jeg valgt elastisk sjal eller slynge. Da ligger babyen ergonomisk riktig og blir ikke hengende med ryggen trøkt ned på rompa som i en baby bjørn type sele. Med elastisk sjal og slynge så er det ikke noe tidsbegrep for hvor lenge de kan bli bært. Hvis du vil vite noe om dette så gå inn på www.tettinntil.com Og disse ergonomisk riktige bæretøyene er faktisk billigere enn baby bjørn=)
Forskeren Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Enig, så enig, ikke BabyBjørn. Selv har jeg kjøpt ringslynge + har Ergo bæresele fra før, den er genial da man kan bære på ryggen fra ca 5 mnd alder.
*Mustang Sally* Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Godt å se at det er flere bærere her. Jeg har mei tai og slynge til lillegutt. Vevd sjal er på vei og til nurket i magen så kommer det et elastisk sjal=)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 ja, jeg bærer og med mayaslynge og ergo bæresele.. jeg brukte mayaslynga til førstemann til han var ca 1 år.. etter det ville han ikke sitte rolig i den lenger.. nå bruker jeg ergo bæresele til han.. men kommer til å bruke mayaslynga til den på vei:) anbefales på det varmeste!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå