Gå til innhold

Hvem skattekort har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper på å få en jobb, men jeg har frikort og Os nå... Så jeg lurer på hvem skattekort jeg får... hvis jeg tjener 125000 i året.... Det er ikke en fulltids stilling... bare så jeg har litt peil, hvem kort har dere og hva tjener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et skattekort er ingen person... men uansett, er du enslig forsørger skal du liknes etter skatteklasse 2.

Skrevet

Du sender inn endring på skatteetatens sider og bestiller nytt skattekort ut fra ny situasjon. Og er du usikker, ring dem :-)

Skrevet

Det heter HVILKET skattekort!!!

Hvem sier du om personer... ikke ting

Skrevet

Ja... Her var det koselig å legge ut et innlegg, gitt... takk for veldig nyttig info.. godt å vite hvem som gir oss råd ihvertfall!!! Men jeg skal ringe de jeg, for det er ikke noe vits i å bytte fra frikort til skattekort før jeg vet om jeg får noe jobb... Og vet ikke om dere har hørt om dialekt, men vi blander hvem og hvilket og bruker det om hverandre i min. akkuratt som da og når... men takk for at dere ødela min kveld ihvertfall!!!!

Skrevet

Uff da...

Hev deg over sånt, og smil til verden. Ha litt selvironi, og ikke la noen ødelegge verken kvelden eller hvems skattekort :)

Skrevet

Helt enig med yinyang, når de må rakke ned på slikt må de ha et utrolig miserabelt liv!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...