Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Hvor ofte våkner barna deres om natten og hva gjør dere da? Vi har en på 4,5 år som våkner ...i snitt en gang i løpet av ti dager kanskje. Da står han plutselig der: "Mamma, jeg er redd!" - av og til virker han virkelig skremt, men noen ganger er jeg ganske sikkert på at det er noe han bare sier. Men likevel synes jeg at det ikke er vits i å gjøre forskjell i og med at dømmekraften min kanskje er litt svekket når jeg blir vekket klokka 3 om natten. Vanlig prosedyre er da at vi finner oss hver vår sengetøy og sover videre på sofaen. Jeg tror at han føler seg trygg på den måten og alle får maksimal med søvn. Mannen min er ikke helt enig i det, så jeg ville gjerne ha noen andre meninger i denne diskusjonen.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Jenta mi våkner hver natt og kryper opp i sengen våres. Synes bare det er koselig jeg. Er nok blitt en vane nå.hehe. Hvis gutten din våkner og er redd (eller ikke) så ser jeg absolutt ingenting galt med å sove sammens med han slik han føler seg trygg. Hvorfor skal man ikke det? Skjønner ikke helt problemet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå