Regnbuemor til 2 Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Hadde helt vanlig svangerskapskontroll i dag. JM skulle sjekke hjertelyden og den var litt for høy... For å være helt sikker på at alt var bra ble vi sendt til SØF for registrering. Den var helt fin når vi kom dit så da er alt bra. Det var snakk om å ta UL om det ikke var helt fint, og vi tenkte jo at det ville bli fint å få se tutten igjen, men siden registreringen var så bra så ble det ikke UL gitt! Litt dumt det ikke ble UL, men på den annen side så ble det bare UL om IKKE alt var bra, så da er det helt klart bedre at det ikke ble UL selvsagt. Vil jo ikke at noe skal være galt. Jeg som går sånn på tuppa hele tiden, må selvsagt få sånne her skrekkopplevelser med gjevne mellomrom... Puhh.. Nå vil jeg gjerne at resten av svangerskapet skal gå sin gang, uten noe mer tull:)
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Det er bra at alt var som det skulle da ;o) Skjønner jo det hadde vært morro å sett han på ul *hihi* Men nå er det ikke så lenge igjen så du/dere holder nok ut ;o)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Skumle saker det der. Bra det gikk fint da, selvom det ikke ble ul:) Hvor mye var hjertelyden på forresten, siden den var litt for høy?
Regnbuemor til 2 Skrevet 16. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2007 Den var på opptil 164 (tror det var gjennomsnitt på doppleren til JM) men det var det på tre målinger med litt pause imellom, så da ble JM bittelitt bekymret. Hun sa "bekymringsgrensen" lå på 160, så det var lliksom ikke helt krise
Regnbuemor til 2 Skrevet 16. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2007 Huff. Den lille tiden som er igjen nå vil jeg gjerne bar nyte... Ikke mer tull nå. Er hun JM sånn når du er der også eller? Finner et eller annet greier som liksom må testes ekstra hver gang?? Blir stressa jeg...
Regnbuemor til 2 Skrevet 16. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2007 Denne skulle legge seg under kommentaren til mamman til celine den da liksom
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Nei egentlig ikke.. Men når jeg fortalte om at jeg hadde vært svimmel etc så sjekka ho blodprosenten en gang til (gjorde det sist og har ikke gjort det hver gang).. Men bortsett fra det har ho ikke gjort det =P Fint at alt var bra da =) Men skjønner jo at du blir litt bekymra da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå