Gå til innhold

Hei hei Chrissy......

ks23 med William og Lucas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det?? Så fine guttene dine er da, var netopp inne og tittet på albumet ditt! Og alt ellers er bra.... Her går det så det suser om dagen går i ett fra morgen til kveld men stor trives med dette jeg. Syns vi er så utrolig heldige som har fått to vakre nurk på engang. De er jo bare så snille. Leste at du hadde begynnt litt med mme du oxo. Du merker vel kansje du også at de er mere fornøyd nå. Mine har jo vokst skikkelg da, de veier nå 4075 begge to :) Og det er vel ikke værst til og være 7 uker gamle. Syns mine er også VELDIG like nå jeg, så både jeg og samboern tar litt feil av de enkelte ganger, enda de er toeggede. Så jeg trur jeg skal ta sånn DNA på de kansje... For og sjekke. Svigers sier jo til og med at våres er mere like en hva hennes var da de var så små og hun har eneggede.

JAja håper alt er bra da....

Hilsen oss......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,frøken!

takk ,dt samme du!for noen nydelige små gutter,,,,,vi gjerne ha et nyere bildet av dm også:-)har nettopp lagt ut litt oppdaterte bilder.guuud som de vokser-yunes har blitt så tykk.hehe.tre haker og er en stor plugg.hehe,ilyas ligger litt etter-er ikke så tor forkjell på dem men det synes veldig godt.var på helsest sist mandag da veide de ca 3,5 og 3,8.hr gått helt over til mme nå etter mye slit og gråt.føler meg nesten som en dårlig mor som ikke ammer men jeg gav op til slutt for de ble rett og slett ikke fornøyde av melken min.skrek bare etter mer mat rett etter puppen!vi fikk sopp alle sammen her-det gjorde stygge underverk med brystvortene mine.huff,så vondt og så stygt som de ser ut,verk og åpne sår.sier seg selv at ammingen lenger var kos,så da ser jeg nesten ikke vitsen med å slite seg igjennom lenger.hvordan går det med dere og ammingen da.

hvor mye spiser guttene dine,da?er litt spent på å høre ,vi som i utgangspungtet hadd ganske små babyer.....

her går det på rundgang-

yunes spiser alt fra 110 til 160 ml ,ilyas om regel melom 110 til 135.lurer på om det er normat å variere så mye men det er vel sånn som oss at vi er mer sultne til noen måltider om dagen.

de får mat 6-8 ganger om dagen

tvillingkos fra oss

Skrevet

Oi så flinke gutter da! Mine spiser alt i fra 130- 200 ml, nesten 200 ml til anhver måltid men det hender det kommer en del opp igjen også så nå har vi begynnt og ikke gi det hver gang. De fikk pupp til og begynne med de også men jeg har desverre for lite melk, pluss at jeg klarer ikke og dobbelt amme da de så vidt ikke klarer og få taki brystvorta så her går de i mme her oxo. Syns det er tryggest også slik at jeg ser sånn ca hva de får i seg. Så da får de puppen min som kos bare. Hvem mme bruker dere da?? Her går det Nan hypoallergi pga at de gulpet mere av den i butikken. Mine også har vokst seg ganske store...Veide de på 6 ukers kontrollen forrige torrdag og da veide faktisk begge helt likt, 4075 :) Og det er visst kjempe bra, nesten dobblet den siden fødsel vettu. Uff hørtes ikke noe digg ut om det sopp greine men du er kvitt det nå eller?? Skal straks ha mat mine nå, hører de begynner og grynte i vogna si nå!! Gått mye i vekt enda du eller??Har igjen ca 5 kg jeg... ;) Har jo gått tur hverdag nå, utenom igår og idag pga regn. Syns da ikke det er dårlig. Jaja hvordan ligger det ann med produkjson hos deg da?? Her er det kjempe dårlig, selvom jeg pumper....Men er jo heller ikke hver gang jeg orker det så jeg må skjerpe meg.Kjøpt meg elektrisk pumpe men syns jeg får så lite ut av den. Skal legge ut nye bilder nå jeg så kan du se hvor skjønne de er......

Hilsen oss....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...