Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 er førstegangsfødende. Svangerskapet har vært uten komplikasjoner. Det jeg lurer på er om lege er med under fødsel eller er det kun jordmor?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Det er ikke lege tilstede hvis det ikke er komplikasjoner eller tidlig fødsel.
Gjest Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Ikke vært noen lege tilstede under mine fødsler, hittil...
tina 79:) Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Jeg skal føde på ABC fødeavdeling på Ullevål, og der er det bare jordmødre. Hvis det blir behov for lege blir jeg trillet over til fødeavdeling B på Ullevål. Det er bare lege som kan gi epidural, sette vakuum, bruke tang og ta keisersnitt. Alt annet kan JM ta seg av!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Ingen lege under min forrige fødsel... Eneste kontakt jeg hadde med lege den gang var dagen vi skulle hjem. Da er det lege undersøkelse for babyen.
Gjest Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Legen blir tilkalt hvis det oppstår komplikasjoner. Vanligvis er bare jordmor tilstede under åpningsfasen og når du skal trykke ut babyen kommer barnepleier inn i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå