Gå til innhold

Skravletråd... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja vi må da ikke alltid ha noe å spørre om, kan vi ikke bare skravle litt a? hehe

Hvordan har dagen deres vært?

Her har det bare vært styr. Uff ja, jeg har en dårlig dag med bekkenet mitt, og snuppa har vært uenig i absolutt ALT vi har foretatt oss.. hehe. Så juhu!!

Men sola skinner og vi har vært mye ute å kosa oss, kjøpt is av isbilen og satt på verandaen og "skravla" og spiste is. Koselig!

I kveld skal huset vaskes når snuppa har sovna, skal bli godt å få det gjort for nå ser det bare bomba ut her. Klær og leker overalt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært på 3mndkontroll og Lotte har fått vaksiner!! Det var fæææælt...bortsett fra det var hun frisk, rask og normal på alle punkter..Så var vi og lunsjet hos ei i barselgruppen.

Venter besøk av mormoren hennes nå, storrengjøringen tok vi i går...har tre tonn med klesvask man skulle gått løs på da...hmmm..

Skrevet

Vi har vært hjemme idag,mandagen er fridagen til meg og jenta mi:) Vi har vært ute og lekt og laga favoritten til Aurora til middag idag,pannekaker med tomatsuppe til!

Har hatt en fin dag! Gleder meg sånn til sommerferien! Skal dere noe gøy i sommer da? :)

Skrevet

Vi har ingen spesielle ferieplaner... Jeg har jo termin i slutten av Mai med nr to, så tror jeg får nok å henge fingra i. hehe.

Hvor pleier dere her inne å dra på tur med barna? Drar dere alene med de eller sammen andre?

Skrevet

Vi skal rundt omkring i nordnorge i 4/5 uker i sommer. Besøke familie og venner. Siden reiser vi til Gran Canaria i midten av September.

Hva skal dere da?

Skrevet

Ohhh jeg vil også skravle=)..hehe

Dagen idag, phu, har vært bedre enn helga ihvertfall...(lillemor har spysjuken...) men alt har holdt seg i magen idag, enn så lenge *banke i bordet*

Nettopp fått henne i seng...lille kleggen...slitsomt assa, skal likosm henge rundt halsen og i buksebeina kontinuerlig...Dvs at hele leil her ser kaotisk ut akkurat nå...Det er da kveldens prosjekt..hehe

Skrevet

ÅH! Gran Canaria!!! *drømmer meg bort* hehe

PierC: Masse masse god bedring til lillemor. Spysyke er aldri no morro. Bare slit, og sikkert max ubehagelig for henne. Klem til begge to!

Skrevet

God morgen :)

Henger meg på skravletråden i dag, jeg. Hatt en fin dag så langt? Lillegutt er i barnehagen, og jeg venter på å bli henta, skal jobbe med teaterprosjekt. Artig det :) :)

Min kjære ligger å sover enda, han har fri i dag...

I sommer skal vi kjøre opp til svigers og være der i noen uker, det skal bli deeeeilig :) Henrik har aldri vært der før, så jeg er litt spent på hvordan han reagerer å komme inn i et nytt hjem og en ny familie. Vi snakket litt om London tur når litjen er hos faren sin, men tror vi må legge det litt på vent...

Ha en fin dag alle sammen, klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...