Gå til innhold

Alt for vid etter fødsel :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem som virkelig ødelegger for sexlivet til meg og min kjære. Etter at jeg fikk min datter for over et år siden, har jeg liksom blitt så vid "der nede". Når vi har sex, så er det så lite motstand at han enten må runke seg selv til det går, eller så må jeg det. Veldig frustrerende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd med knipe øvelser? Det finnes vagina kuler du kan bruke.

Ellers kan dere prøve å finne stillinger som virker "trangere". Feks at du ligger flat på magen med bena ganske samlet og så tar han det bakfra. Eller prøver å samle bena litt når du ligger på rygg og han tar deg forfra.

Lykke til!

Skrevet

Må bare annbefale deg å trene opp muskelaturen igjen, både for sexlivet og din helses skyld. da unngår du nedsunken livmor senere i livet. om du ikke vet hvordan øvelsene skal gjøres kontank lege eller jordmor, fysiorerapaut kan også hjelpe.

Skrevet

Apoteket har vagina vekter, slik at en kan trene opp underlivet. Dette vil jeg annbefale deg. Men du må være flink å gjøre dette ofte og regelmessig, og du kan heller ikke forvente deg at det er gjort på en dag. Slike ting tar tid, tolodighet og arbeid. En kan ikke bare ligge og håpe på at det blir forandringer.

Har hatt motsatt problem, og det tok også tid. Ikke like festelig det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...