Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Kjøpte et sånn merino lammeskinn her, men syns det lukta så fryktelig sau, herregud ungen kommer jo til å stinke, he he... Så jeg har prøvd å lufte det, det hjalp ikke så nå har jeg vaska det med sånn spesiell såpe til vask av lammeskinn... MEN nå lukter det jo sinnsykt VÅT sau nå da...hmmm det ender vel opp med at jeg kjøper et nytt et og da skal jeg lukte på det først (det jeg har nå bestilte jeg fra nettet) Noen som har opplevd lignende eller? Eller har noen tips/råd????
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Har ikke noe annet forslag, men mener jeg leste om flere her tidligere som hadde samme problem. Og hos dem mener jeg lukta gikk bort etter et par omganger vask!! prøv å vask det en eller to ganger til.. Vil jo tro den lukta blir borte etterhvert uansett... =)) Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Ja jeg får lukte på det etter at det har tørka, he he ikke lett dette her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå