Hannahs-mor06 Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 og det syns hun var godt!! ble 4 mnd igår, så bittelitt is syns jeg hun kunne få smake.. hun var helt vill etter mer, men fikk selvfølgelig ikke mye;) gøy å se reaksjonen når de smaker på noe nytt da..
så var vi 4 Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 hahah ja det falt nok helt sikkert i smak
Gjest Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Hihi, nå ber du om fy meldinger. Bare vent, sinte anonyme som ikke har nok med å ta avgjørelser for sin egen unge kommer flyende med pekefingeren;P Men så søte de er når de får noe nytt som er godt:)
Hannahs-mor06 Skrevet 16. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2007 Hehe..ja, men hva Hannah får av mormor er vår sak;) dessuten overlevde både broren min og jeg barndommen med mamma, så regner med at det går bra;)
Omr Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 Ja - jeg skriver sjelden noe - og er aldri anonym - men må bare minne om noe... Du finner ikke is det er mer bakterier i enn softis. Prøv heller med noe annet godt;) Og ja - min lille har også fått fy-smakeprøver... men jeg tror det er mange som tenker at softis er "ferskere og sunnere" enn annen is. Bare sånn at det ikke er mange som vil prøve softis pga at de har lest at andre har gjort det...
ScaryMama Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Nikolai har fått smake på saftis, han syns ikke det var spesielt godt, men det er kanskje fordi det er så kaldt. Han fikk smake på vanlig is i går, det var bedre men ikke det helt store. Rart, for jeg og mannen elsker is!
Mamma´n til Siggen Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Gullet mitt har fått smake dråper av vanlig is 2-3 ganger av MORMOR. Første gang kun 2 1/2 mnd. Tenker litt som deg - jeg og mine 3 søsken har overlevd min mor. Gullet smattet ivrig i seg, og nøt at det var noe annet enn tran i t-skjeen!
Babyfacepsycho Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 Vesla blir 4 mnd 4 dager etter 17 mai. Og da skal hun få lov og smake på litt is. =)
propp Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 ville ikke bekymret meg så veldig om det høye innholdet av bakterier i softis med tanke på alt det andre disse barna putter i munnen i løpet av en dag. Bamser, sengetøy, fingre og smokker er bare noe av de bakterielle yngleplassene som eksisterer. Litt moro må man vel ha
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #10 Skrevet 16. april 2007 Mi jente skal få smake is 17.mai. Da er hun 8 månder. Syns det er tidlig nok jeg.
Mirakeljenta08 Skrevet 16. april 2007 #11 Skrevet 16. april 2007 gutten in spiste is 1 gang når han var 6mnd å elsker det virlig. vær gang vi spiser så sskal han ha. får ikke så mye enda he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå