Gå til innhold

Flere som ikke har kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart i uke 37 og har ikke hatt kynnere siden ca uke 26. Er dettte vanlig eller tegn på at jeg ikke kommer til å føde på leeeenge...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke særlig til kynnere. Hadde det ofte i 2 trim, men nå merker jeg de knapt. Har også lurt litt på dette.. har det noe å si?

Skrevet

Jeg har ikke kynnere, er 38+2 i dag!

Skrevet

Hei.

Har heller ik hatt mye kynnere...er i uke 39, har termin om 6 dager. Kjenner jeg begynner å få små mageknip...lurer på hva dette er...

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke .. Jordmor sier for eksempel at der fikk du

kynnere, men jeg skjønner verken hva det er, eller hvordan det

føles "/ Så jeg legger hvertfall ikke merke til de ,,

Skrevet

Hadde ingen kynnere når jeg gikk med første, men fødte før termin likevel! Var det litt trøst?

Skrevet

jeg har heller ikke kjent noe til dette, er i uke 36. vet egentlig ikke hva kynnere er enda, har jo ikke kjent noe. er førstegangs også...

Skrevet

jeg hadde ikke en enste kynner som eg merket med førstemann...

Skrevet

jeg merka ingen kynnere med førstemann.. denna gangen., med nr 2 har jeg kynnere så vonde som veene med førstemann..:) men jeg fødte en uke før termin med første.. uten kynnere.. jeg merka ingen ting til fødselen smertemessig før vannet gikk..:)

Skrevet

Så fint at jeg ikke er alene.. "alle" her inne snakker om kynnere så jeg ble litt nervøs, men det meste viser seg å være vanlig i et svangerskap..

Skrevet

Jeg har ikke/har ikke hatt kynnere. Er 35+3 i dag.

Skrevet

er i uke 32. og har ikke merka en eneste kynner jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...