Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Hender at vesla(knapt 2 uker) får melken i vrangstrupen...eller i hvertfall hoster og harker hun så jeg blir livredd og skynder meg å dunke henne i ryggen/reise henne opp. Lurer litt; er dette noe som de som regel regulerer selv, er kroppen laget slik at de hoster det opp, at dette er litt selvregulerende?(Selvsagt kan de få noe i vrangstrupen, såpass at de MÅ ha litt hjelp utenifra, som voksne også må ha fra tid til annen, men tenker ikke på slike voldsomme tilfeller..) Bekymret hønemor, førstegangs...
Gjest Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 om hun setter mye i halsen er det bedre og vippe de rundt på magen eller i alle fall med hodet i den retning.. setter du henne opp vil det jo renne mer ned i lungene og mer host.. her lot vi knerten regulere seg selv.. som regel var det over før vi fikk snudd han over, så det sluttet vi med etterhvert.. kun når han virkelig gispet etter luft at han ble vippet over..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 de fikser opp i det selv...hoster, harker, nyser, kremter, gulper:)det er jo ikke farlig om de setter melk i vrangstrupen, bare veldig ubehagelig.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 kan jo legge til at jeg også pleier å løfte opp jenta mi viss ho ligger når feks melken kommer i vrangstrupen...for å hjelpe ho liksom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå