phantomet Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Nå har nettopp Måka inntatt middagen, før han ble lagt for en hvil.. Som en ekte kravstor ung mann, nekter han å spise noen form for hurtigvariant. Det er mammas hjemmelagde middag som gjelder. Og på menyen står alle slags varianter av grønsaksmos, gjerne tilsatt diverse friske urter.. Siden resten av klanen får servert wok med chili og hvitløks scampi og ris idag, kom phantomet på at dagens rett til måka skulle inneholde bittelitt hvitløk... Å så godt det var! Lille vennen satt og nammet seg, vrikket seg i stolen og smattet som et lite ekorn. To store porsjoner gikk ned på høykant, og da det var tomt i skålen for andre gang, oppdaget Måka at det var sølt litt på bordet foran ham...og dermed dukket han ned og prøvde å lepje det i seg på egenhånd... *ler* Tror virkelig at dette er en svært matglad og sulten liten tass som bor her i phantom-hulen. Og når jeg tenker meg om, stemmer jo den beskrivelsen på ale andre her også... *ler* (bortsett det med "liten"...)
La Perla Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Hehe, han er tydligvis en liten gourmet - vet hva som er virkelig godt- Jeg har forresten lest om et forsøk der ammende mødre spiste hvitløk, og da viste det seg at babyen var mye glupskere enn når de ikke hadde spist hvitløk - de likte melken best med hvitløksmak!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Hvitløk er supert for små ganer:-) Lille rosa sin mamma er ikke så forsiktig som Måkas da, så her gikk det med massevis av hvitløk og urter i maten, og gjett om det er en liten frøken som har luktet hvitløk i over et halvt år nå da;-)) Deilig deilig deilig:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå