Positiva Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 ..eller annen 'dritt' som kan skade barna våre- hvor kan vi kjøpe det? Noen som vet? Jeg har kastet ut alle plastflasker med prinsesser og sjørøvere etter at jeg leste at flere av flaskene innholder flatater (er det riktig skrevet?) og annen skit vi ikke vil at barna våre skal få i seg. Men hva er nå trygge alternativer? De drikker nå av tomme Imsdalflasker og en type barneflaske i alluminium, men med svart plasttut..... Er så usikker, noen som sitter inne m nyttig informasjon?
blond Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Jeg synes det er et frustrerende prosjekt å finne trygge produkter til ungene (og voksne), det er så mye å holde oversikt over at det nesten er umulig. Derfor håper jeg at du får mange svar på spørsmålet ditt her inne. Kan du legge det inn på "tips om alt" når du får svar? Da blir det lettere å finne tilbake til innlegget senere.
*jaja* Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Oj, dette har jeg ikke lest. Snuppa mi har prinsesse-flaske. Hvor har du lest dette da?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Dette vil jeg gjerne vite mer om.! Sitter og ser på filmen av Al Gore og blir helt kald på ryggen. Vi må gjøre noe NÅ! Det hadde faktisk hatt stor betydning for verden at han hadde blitt president i USA istedetfor den ubrukelige rednecken som sitter der nå! Bush forstår jo ingenting hva angår miljøvern. Uff, blir redd jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå