♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Jeg har en gedigen høyrepupp for tiden... Særlig når den er full av melk.. Da står den RETT UT, bokstavlig talt.... Den venstre produserer mye mindre melk, og den har også alltid vært mindre enn høyre, og nå ser man forskjellen veldig godt....ehh.... Hvordan få den venstre til å produsere litt mer melk? Jeg ammer like mye med den som med høyre, men likevel er det så stor forskjell...Hmm.....Jajaj......
Kæmma og trultene Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Jeg hadde det sånn også, den venstre var det mest melk i. Etter noen åneder stoppet den høyre å produsere, og den andre var proppfull så jeg hadde STOR forskjell!!! Så latterlig ut hehe. Fikk ikke opp prod i den andre puppen etter en stund med iherdige forsøk, så jeg ga opp og ammet med en pupp i 4-5 mnd. Nå har jeg helt sluttet med amminga, og nå er de nesten like store. Det er fortsatt melk i den, men ikke mye og om noen dager er de nok like. Det er 2 uker siden jeg sluttet i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå