Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Jeg tenkte at til sommer, så vil jeg skifte ut senga hans. Da skal jeg bytt ut sprinkelsenga. jeg er litt usikker på hvilken type seng jeg ser etter, så dere som har byttet ut seng til barna deres, så vil jeg gjerne få høre hvor dere har kjøpt sengene, og hvor fornøyd dere er med det.
Gjest Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Hei!! Vi har denne: http://miniposh.no/shop/product_info.php?cPath=8&products_id=70 Gutten vår elsker den )) Vi har også brannbil hyllen i samme stil
Tingelingelate med to tomater Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Jeg har kjøpt en halvhøy seng med skrivebord og skap under senga. Har ikke fått den enda da de var fri og den måtte bestilles. De har den på møbelringen:-)
ennaH Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Vi kjøpte en enkel og stilfull hvit uttrekkbar seng på Living. Den har sengehest, så vi slipper å bekymre oss om at han skal falle ut. Han fikk den da han ble to år, og synes at den er kjempestas. Den kan bli opptil 170 cm lang, og har et utseende som gjør at den ikke går av moten. Tror det er norske Talgø som lager dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå