Aleksander+Hannah i magen Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Er det fler enn meg somhar det sånn? Er i uke 35+1 og føler jeg har null overskudd. Vil bare sove, men får i grunn ikke til det heller.
Mirakelungen Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Du er overhodet ikke alene. jeg gjør ingenting om dagen, likevel er jeg veldig trøtt/sliten... Og etter fødselen blir det ikke bedre vet jeg:)
Aleksander+Hannah i magen Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2007 Det tenker jeg på også.Føler meg jo aldri uthvilt lengre
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Forskjellen fra nå og til etter fødselen er jo at når man er trøtt nå kan man sove, når babyen kommer er det "ny sjef" i huset, og dens døgnrytme som gjelder. Nyt den muligheten du har nå, den kommer ikke tilbake. Ha en fin dag!
Mirakelungen Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 he he, vi hviler nok mer når ungene blir voksne............
Aleksander+Hannah i magen Skrevet 16. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2007 Sliter med å få sove...
MAMMA1 Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Ja, jeg har det likedan.Hovedgrunnen er nok at jeg er oppe på do hver 3 time hver eneste natt, og det kan være verre enn når babyen kommer.Vår førstemann var ihvertfall roligere enn det! I tillegg har jeg lav blodprosent og lavt blodtrykk, det hjelper ikke på overskuddet.Ser bare fram til å få fødsel overstått.
Aleksander+Hannah i magen Skrevet 16. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2007 Jeg er også på do hver tredje time. Godt å høre vi er flere som har det på samme måte!
Luans mamma Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 Jeg har også søvnproblemer. Får heller ikke sovet etter jobb... Slitsomt! Jeg jobber som lærer, og da må man være tilstede både fysisk og psykisk hele tida, noe jeg absolutt IKKE er. Så det gnager selvfølgelig på samvittigheten da.... Skulle ønske jeg hadde en kontorjobb hvor jeg av og til kunne bare lukke døra, slå av tlf og lukke øynene i 10 minutter. *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå