woody Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Holder på å bli gal....bena kribler sånn..Klarer ikke engang sitte rolig en kveld i sofaen, verst når jeg skal sove! er 32 på vei...Fler som har det sånn?
snartmams Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 jo takk du!samma dritten her!holder på å bli gaaaaal!!når jeg har ligget lenge nok og ikke får sove begynner det åkrible i hele kroppen til og med. jeg står ofte opp og går meg en runde på kjøkkenet og stua før og så tilbake til senga,heh..er 35 på vei, har hatt det noen uker. jeg merker jeg får det når jeg er skikkelig trett og varm på bena, så det jeg har gjort er å stable puter under bena så jeg ligger høyt med de pluss at jeg ikke har dyne på de så jeg blir litt kald,heh..veit ikke om det er psykisk, men virker gjør det i vertfall,hehe..prøv det du å se om det blir bedre!(er ikke alltid det virker men)
kokelimonke Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 åh ja, jeg og=( hos meg kommer det litt i rykk og napp, innmari slitsomt, særlig når man våkner om natten av hele kroppen er i helspenn :-I spurte jordmor i dag, men hun hadde ingen gode råd å gi.. mener jeg har lest noen tråder om det før, men nå husker jeg jo ikke hvilke råd som ble gitt -teflonhjerne har jeg også fått....
reisedilla_m_en odel i magen=) Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Har d på akkurat samme måten. Kalles " rest less legs = rastløse bein" og har hatt d før jeg blei gravid men nu på slutten av svangerskapet (38 uker på vei) er det blitt forsterket. Har lest at det er vanlig. Fra å ha det en gang i månden til å ha det hver dag nesten. Hjelper å dusje beinene m iskaldt vann før jeg legger meg, og ellers røre beinene. Trur ikke d er så mye mer en kan gjøre...
hannehormonell Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 kjøp MAGNESIUM...! jeg har vært så plaget med dette men etter å ha brukt tabelettene er det borte. ta to en halvtime før du legger deg:)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 jeg har og sånne bein.. jeg sliter med det til vanlig.. men d er ille nå som jeg gravid.. :/ for meg hjelper d å gå tur før jeg legger meg.. ta en kald dusj på beina.. legge meg og ha beina utenfor dyna og vinduet oppe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå