77modell Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Er so rar i magen i dag.... vør på do med nr 2 sikkert 6 ganga allerede i dag, men det er ikke hardt! Er jo det det bruke bli da! Ikke diare heller, men ligna mer på det egentli. Trøtt og sliten å liksom ikke helt i 100. Men kan jo umulig vær noe på gang da!!!? Har 2 mnd igjen. Noen andre som blir sånn av jern?
Go`mamma`n... Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Jeg har vært veldig varierende i magen etter start av jern. Jeg bruker Ferro Rettard, vet det er stooooor forskjell på pillene.
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Jeg vet man lett kan bli hard i magen av jerntabl, så det kan jo hende det du beskriver her kommer av noe annet, feks virus..
77modell Skrevet 16. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2007 mine jerntabletter er sånn middels sterke. Tru de var 65mg, Ferromax kanskje dei heitte. Kan ikke tro det er virus heller, har egentli gått å vært "rar" i magen i snart ei uke. Men i dag er det verre. Føler meg egentli klar til å fø.......... Åså har jeg så jævlig med kynnere. Hehe kanskje jeg håper for mye at noe skal skje før termin. Men vil jo gjerne vente litt til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå