Gå til innhold

Rennselse....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk jenta mi for 6 uker siden og trodde for noen dager siden at renselsen var over. Blødde ganske kraftig i ca en uke for så og gå over til litt svakere blødning. De siste ukene har det bare vært bittelitt brunlig blod. Har gått 2-3 dager uten blødning nå, men plutselig idag når jeg var ute å gikk kom det litt rødt friskt blod. Er det renselsen som ikke er helt over eller har jeg rett og slett fått mensen igjen. Fullammer, så det skal vel noe til for at det kan være mensen......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All blødning etter et opphold regnes vel som mens. En vennine av meg var i hvertfall gravid da hun skulle til kontroll 8 uker etter fødsel, så det kan være mens. Hun fullammet (og nattammet) også.

Skrevet

slik hadde eg og det...men har ikkje fått mensen igjen enda...trur eg holdt på i nesten 8 uker :( trudde det var over...hadde opphald i 3 dager ca, og så kom det masse friskt blod i noen dager. trur det er normalt eg :) legen komenterte det vertfall ikkje :)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

All blødning etter et opphold regnes IKKE nødvendigvis som mens. Jeg blødde mye den første uka, men så avtok det veldig. Etter 3 uker så slutta det helt. Men så etter to uker begynte jeg å blø igjen...da trodde jeg faktisk at jeg hadde fått mensen, men så varte den blødninga mye lenger enn mensen, og det var ikke så mye som kom ut,- så det var en fortsettelse på renselsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...