Gå til innhold

trenger ny "nummer2vogn"... hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi var på ferietur og kom hjem med fly nå lørdan. ikke før vi kom hjem så vi at vogna mangla et fremhjul, og at det ene styret var ødelagt. det var en babydan copenhagen - vært med på 3 sydenturer og fått hard medfart, så vi er ikke overrasket... bare litt "småsurt", ettersom den gjør nytta si...

uten hjul fungerer den jo ikke engang som sovevogn i barnehagen, så vi må kjøpe en ny. det vi tenkte var å nå kjøpe en litt mer "vogn", ikke bare type paraplytrille.

har teutonia s3 og er veldig fornøyd med den. bruker den hjemme og til turgåing etc, så den skal vi ha. dessuten var den ny i høst, og har ikke tenkt å vente veldig lenge med nestemann, så da kjøper vi softbag å har i den.

men hva slags vogn kjøper vi nå tro??? jeg har selv tenkt på easywalker sky, ser ut som den kan bli liten sammenlagt. for den kommer til å bli brukt ute på turer, og som sovevogn i bhg. jeg vet at fotbrettet ikke kan taes opp, men det gjør ingenting. lillegutt blir 2 år neste uke, så det er sikkert ikke så veldig mye lenger han skal sove i den. noen som anbefaler denne til mitt bruk?

tar den liten plass i bilen? enkel å slå sammen? kan den slås sammen med et teppe inni? hehe, merkelig spm, men håper dere skjønner hva jeg mener.

evnt hva slags annen vogn kunne jeg ha kjøpt?

- oth? jeg liker ikke helt utseendet på denne...

- tfk? jeg synes denne virkelig litt stor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan mutsy være noe kanskje?

HI

Skrevet

Hei.

Kjøp Easywalker sky den er genial på flyturer. Vi har hatt med vognen på over 10 turer og den er like hel.

Kjekt å vite at vognen er grei når man drar på ferie.

Vi putter vognen i transportbagen- egen trillekoffert til vognen når vi reiser og den beskytter bra og kjekk å ha. Selges hos easywalker.

Men reise uten den i begynnelsen og det gikk også greit.

Vognen er også utrolig lett å legge sammen og tar liten plass. Vi har en liten bil og trengte en vogn som var praktisk å få inn i bagasjerommet og som var lett.

Jeg likte også designet og funksjonene bedre på easywalker enn tfk og oth som vi også vurderte.

Skrevet

Anbefaler- Easywalker sky.

Det er en veldig kjekk vogn.

Vi kjøpte den som nummer 2 vogn og er utrolig fornøyde. Tror jeg kjøper bag til easywalker enn å bruke min gamle tunge vogn på nestemann:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...