Gå til innhold

Forkjølelse og 5 måneder gammel. Babysvømming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har lille gutt vært forkjøla i snart 6 uker.... første 4 med tett nese og hoste. De to siste kun med tørrhoste. Har vært hos lege to ganger i løpet av de fire første ukene og fikk vite at det ikke kunne høres noe i lungene/bronkiene, altså en vanlig forkjølelse.

Men hvor lenge skal dette vare. Noen ganger hoster han til han brekker seg, spesiellt om natta. Vi går også på babysvømming en gang pr uke. Hoppet over de gangene han var syk + fri i påska, var nå i uka som gikk. Men i dag våknet han varm med 38,5 i temp, og jommen har han ikke blitt tett i nesa IGJEN!!! Er det mulig! Hoster fremdeles også....

Kan så små barn ha pollenallergi? Jeg er selv plaget med det, både or, hassel og bjørk spesiellt.

Kan babysvømmingen forårsake all denne forkjølelsen???

Noen andre med erfaring???

Litt frustrert her nå! Legen sa at det var umulig å si hvor lang tid det ville ta for han å bli frisk, men først 6 uker å nå værre igjen, er det normalt???

Ble litt langt dette, emn veldig takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, hørtes ikke greit ut :(

Vanskelig å si hva som forårsaker forkjølelsen, men tviler på at de er allergiske mot pollen i den alderen. Man må jo ha vært eksponert for noe før man kan bli allergisk mot det. Har han vært forkjøla så lenge, ville jeg krevd en grundig undresøkelse av lege. Ikke at det trenger være så alvorlig, men noe må det jo komme av.

Lykke til :))

Skrevet

Ville holdt hun hjemme jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...