Søtnosmamma Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Noen tips om noen fine stellekommoder der man legger stellematta på tvers av kommoden? Har ikke plass til kommode der man har slik topp-plate som stikker ut på framsiden eller baksiden. De fleste kommodene vi har sett er dyre og av dårlig kvalitet. Vi ser etter en hvit til under 2000 kr.
Gjest Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 kjøp en vanlig kommode på ikea da? De har vel flere i den prisklassen. Så er det bare å legge ei sånn stellepute m kanter oppå? Vi må også ha en alternativ løsning pga liten plass på badet.
mirremamma Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 jeg kjøpte en vanlig komode på møbelringen hvor jeg bor, kr1200. så kjøpte jeg en stellepute som jeg fester med borrelås oppå. da kan jeg bruke den i ettertid også. hadde den i mørk beis farge og hvit. kjempe fin med romslige skuffer(4stk).
ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Kjøpte vanlig kommode på ikea vi. Malm heter den, 4 skuffer og veldig fin synes jeg da. 715,- og så kjøpte vi stellepute på barnas hus til 249,- Ble kjempebra det.
Lillegutt blir storebror :-) Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 De har noen fine på barnevognhuset Rudo. Butikk i Oslo og på Strømmen. de koster under 2000, og er ikke alt for store. Skal ha en av disse selv.
Luans mamma Skrevet 16. april 2007 #6 Skrevet 16. april 2007 Jeg skal også bare kjøpe en vanlig kommode og legge en stellematte oppå. Denne kommoden skal jeg ha på barnerommet, fordi vi har ikke plass på badet. Er det noen som erfaringer med å ha en stelleplass på barnerommet? Er det praktisk? Jeg tenkte å kjøpe en stellematte til å ha på benken på badet også, hvor jeg kan ta bæsjebleiene... Jeg er førstegangs, og er helt grønn på dette området. Noen med noen gode tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå