Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 noen med erfaring fra trehjuls teutonia barnevogn?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Nei, har ikke det men kjøpte Teutonia Mistral for 3 år siden med fire hjul.Er kjempefornøyd, angrer ikke det kjøpet overhodet.Vi gikk raskt bort ifra trehjulingen pga at vi for det første fikk på vinters tid og så det upraktisk med 3 hjul.
Sitronelle Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 Nei ikke ennå, men har kjøpt den til babyen så den står klar til bruk
antioksidanter Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 vi har kjøpt tvilling vogn 2007 modell med 4 hjul, andbefales!!! tyskerne lager ikke tull
Filosofia m/supersprett Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Vi har kjøpt en trehjuls Teutonia som står midt i stuen klar til bruk. Vi har jo ennå ikke brukt den så kan ikke fortelle deg hvordan den er, bortsett fra utrolig kul å se på da... Men jeg vet at noen klager på at det er luftkanalhjul og ikke lufthjul til denne vognen. Har dog hørt at man kan kjøpe hjul som er beregnet på andre Teutonia modeller og bruke de. Vi har også kjøpt bilsete som er kompatibelt med understellet, bare å kjøpe en adapter. Kjempepraktisk, ihvertfall her i byen hvor jeg bor.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 jeg har ikke kjøpt teutonia vogn til meg selv, men har erfaring fra jobben. (jobber i barnehage) syns teutonia vognene er veldig gode og fine, men jeg er ikke så altfor glad i trehjulinger. syns de blir veldig ustabile og har lett for å tippe. har ikke noe med merke å gjøre, med rett og slett med antall hjul. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå