ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Var på kontroll hos jordmor i dag, og hadde sf mål på 37 i uke 38! Litt i høyeste laget. Så i morgen skal jeg på ul på sykehuset. Gruer meg skikkelig. Jordmor sa jeg måtte stå på kravene mine når jeg skulle inn i morgen da, at jeg måtte kreve å bli strippet hvis det viste seg at babyen var stor. Jeg er så lite selv at jeg aldri i verden klarer å føde en baby på 5 kg!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2007 Spurte ikke om det. Men regner ikke med at hun gjør det. Bruker slike vanlige "kontroll" jormødre å gjøre det da? Tror det er vanlig å få det gjort på sykehuset jeg, i allfall her i byen.
Gjest Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Det er ikke sikkert at du har noe å bekymre deg for...I forrige svangerskap hadde jeg også sf-mål på 37 cm i uke 38, men det var aldri noen som mente at jeg ville få et spesielt stort barn (sf-målet sier vel bare hvorvidt barnet fortsatt vokser, ikke hvor langt eller tungt det er). I uke 39 ble sønnen min født, og han var 52 cm lang og 3700 gram tung - helt på gjennomsnittet for gutter.
Mirakelungen Skrevet 16. april 2007 #5 Skrevet 16. april 2007 jordmor er jo jordmor, hun kunne ha gjort det om hun ville, hun er kanskje ikke sikker på om ungen er veldig stor, hun vil sikkert de skal se på ul om hvor stor ungen er først. lykke til da:)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2007 Håper det! Men jordmor også trodde det var stor baby, ikke bare pga målet, men fordi hun synes den kjentes stor ut
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Såpass ja..blir litt spennede og da.Lå på 35 når jeg var 37+4,og mi jm mente det var høyt.Ønsker deg lykke til da. Tar det lang tid etter du blir strippa til en fødsel da?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 16. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2007 Har skikkelig mage jeg vettu, hehe. Og ekstra ille når jeg er så kort som jeg er, men hadde ikke i nærheten av slike mål sist gang. Da lå jeg på det røde og under der. Hun var 3610 når hun ble født. Ang stripping så er det jo ikke alle det virker på. Så det er veldig forskjellig, ei venninne ble strippet 3 ganger før det skjedde noe.
rampen_ Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 malin82: når skal du på estimering? skal på poliklinikken selv i morgen... hiih
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå