Gå til innhold

"LURER-LITT-PÅ-TRÅD" #1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen til "lurer-litt-på-tråden"

Masse man lurer på så tenkte jeg skulle lage denne!!

Bruker dere voksi pose nå lenger?

Vår lille sover fremdeles i den ute, men har bare på inneklær og lue, snører den ikke helt igjen, så det blir ikke for varmt heller.

Men lue, hvor lenge bruker man det da?? Skal de ha det til de er 1 år? bruke bøttehatt på sommern isteden, el en cap? Vil ikke at det skal gå utover ørene, sambo sliter sånn m sine, og vil ikke at lille skal gjøre det.

Hva m små sko når de begynner å gå midt på sommern, hva har de på føttene da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei....voksiposen er lagt i boden for denne sesongen. Tar den nok ikke frem før høsten tenker jeg.

Skrevet

Er det en selvfølge her at alle har voksipose eller?

Skrevet

Jeg har ikke voksipose, men saueskinnsposen er lagt vekk for sesongen. Tror det er tilrådelig med lue til de er over året i hvertfall. Har tenkt å prøve å få tak i en luftig lue med skygge foran til gullet. Sko har ikke jeg tenkt på enda...

Skrevet

Nei, så fryktelig av hi å ikke tenke over at du kanskje ikke har voksipose..Du får saksøke jordmor siri for å ikke ha fjernet dette innlegget umiddelbart. Og hi for å ikke ha startet spørsmålet med "Til dere som har voksipose"

Skrevet

Hva bruker du istedet for saueskinnsposen da? Her hvor jeg bor er det 9 grader idag, hva skal man bruke i vogna da?? Sportsdelen?

Skrevet

Jeg har heller ikke voksipose men en sueskinnspose og en dunpose. Sauskinnsposen er lagt vekk men dunposen bruker jeg fortsatt av og til. Åpner den opp på sidene og legger overdelen lett over babyen (han har da bare på seg body og strømpebukse).

Skrevet

Når jeg ikke bruker posen så har jeg et sauskinn i vognen (sportsdelen). Så har jeg ull strømpebukse og body, også reimadress over. Er det litt kjølig så bruker jeg pledd over det igjen. Er det veldig varmt så bruker jeg bomullsundertøy.

Skrevet

He.. Greit med en lure-på-ting-tråd..

Men er det ikke derfor dette forumet er til da? *pussig*

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Vi har sånn voksipose, og den bruker vi fremdeles, men nå kun rundt beina når vi går ute. Da har vi henne ikke i dress, men i jakke. Fungerer fint det!:-)

Bruker alltid lue, men ikke sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...