Gå til innhold

Vektøking fra uke 20-30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kjempe nervøs da jeg har lagt på meg 10kg fra uke20 til 30.skal jeg enda legge på meg 10kg til? kan dere være så snill og skrive hvor mye dere har lagt på dere? Nå som anonymknappen er her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lagt på meg 6 kg til no, har 4 uker igjen. Men har ti kg for mykje fra før. Veldig forskjellig trur eg fra person til person. Men fra uke 20-30 hadde eg lagt på 3 kg. c",)

Skrevet

hei

Det er veldig forskjellig. Nå er dette nr. 2 hos meg og jeg er i uke 30 nå og har lagt på meg 6 kg toalt. Gikk opp 4 kg fra 20 til 30 uke. Nå la jeg ikke så mye på meg i forrige svangerskap heller rundt 9 kg.

Men ikke tenk så masse på kiloene, prøv heller å leve sundt og beveg så mye på deg som du orker. For mange så renner kiloene av etter en fødsel.

Skrevet

Gikk opp 7kg fra uke 20-30, tror jeg:) husker jeg riktig så..............

Skrevet

Gikk opp 6,5 kilo fra uke 20 til 30.

Nå har jeg en måned igjen og har gått opp ca. 16 kilo.

Skrevet

Jeg hadde også lagt på meg 9kg fra uke 21 til 30. (hadde den største vektsperioden fra uke 21til 25, da jeg gikk opp 8 kg!! ikke at jeg skjønner hvorfor.) Nå er jeg 33+4 og veide meg igår, og de siste 2-3ukene har jeg plutselig gått opp noen kg igjen, så nå har jeg sannelig gått opp 20kg totalt. Heh.. jaja, spennende å se hvor mye det blir totalt da..;)

Skrevet

Jeg la på meg rundt 7 kg fra uke 20-30 og har lagt på meg totalt 12 kg.. Er i uke 34 nå og er forberedt på å legge på meg en del til. Får vell bare være flink etter fødselen så jeg går de ned igjen. :)

Skrevet

Jeg la ikke på meg før etter uke 20. Så jeg har gått opp ca 9 kg mellom uke 20 og 30 tror jeg. Er oppe i 11kg nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...