*Villekulla* Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 I dag skal jeg på UL nok en gang for ungen lå i fosterstilling på den ordinære for tre uker siden. Så da fikk ikke JM undersøkt hjerte og navlestreng. Så blir det jo ekstra spennende da om vi kan se hvilket kjønn det blir :-)
Fabelaktiv Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Typisk foster å ligge i fosterstilling.. hehe Lykke til da, så moro
Entil? Skrevet 16. april 2007 #3 Skrevet 16. april 2007 hehe...jeg har nettopp kommet hjem fra ultralyd jeg,hadde en kjempeflink lege som forklarte alt kjempe godt,lykke til,må få høre hvordan det gikk da;)
*Villekulla* Skrevet 16. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2007 Hei! Denne gangen gikk det supert på UL`en. Fikk vite at det er en liten gutt. Vi så ungen tydelig og det var klare og fine bilder vi fikk med oss hjem. Han hadde hendene foran ansiktet nesten hele tiden, men på slutten så fikk vi se ansiktet hans.
@nne p@ l@nne Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Grattis med gutt. Venter gutt jeg oxo:-)
Fabelaktiv Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Gratulerer!! Så moro da å vite kjønnet - og å se at alt er bra
Alba44 Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Gratulerer med vellykket ul!!! Så deilig å se at alt er bra )) Vi måtte også på en ekstra ordinær ul pga babyen vår lå i fosterstilling, men 2.gangen ville han vise mer av seg )) Det bor en gutt i magen min også, men det ser du jo også på nicket. Hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå