Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 16. april 2007 #1 Skrevet 16. april 2007 Nå begynner jeg å bli alvorlig irritert altså..... jeg har opr en tann 3 ganger hos tannkirurg og begynner å bli rimelig svett og lei av akkurat den samme tanna nå altså..... tror du F.. meg ikke den tanna knakk? Nå vet jeg ikke hvor langt opp den knakk heller om det gikk inn til rota men det er i alle fall en lang løs bit som sitter rett ved siden av fyllingen. Så nå sitter jeg her da.... vært gjennom en tannoperasjon i slutten av første trimester og må tilbake til min vanlige tannlege (ja, for tannkirurgen ville ikke fikse dette problemet på tanna). Dette blir altså min andre tur til tannlegen, skal dit i morgen nå..... er så forbanna at jeg skummer nesten. Problemet mitt er vel egentlig det at jeg har operert denne tanna 3 ganger før, må tilbake igjen..... nå fordi den har knekt og fordi dette kan da umulig være sunnt for bebisen med så mye tannbehandling. Arghhhhh....
Fabelaktiv Skrevet 16. april 2007 #2 Skrevet 16. april 2007 Huff - stakkars deg da.. Er kjipt når man aldri kan bli ferdig med en ting - håper det blir din siste tur lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå