Gå til innhold

hvordan pynte kirka?

englegutt/2prinsesser+spiren

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er vist 3 par som skal gifte seg den dagen, burde kanskje få navnet på de og bli enig om noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det som er normalt ja. Jeg ble kontaktet av hun som skal gifte seg før meg, og vi skal møtes en dag for å finne blomster vi begge vil ha. Det blir mye billigere også :o) En annen ting som er greit å spleise på er rød løper og ekstra lys i kirken. Ring kirkekontoret så får du vite hvem som skal vies samme dag som dere.

Skrevet

Jeg ville også det, men da jeg ringte kirka fikk jeg beskjed om at det var hemmelig og at de ikke kunne si hvem de andre var, men de skrev opp at jeg var interressert i dette og sa at dersom de andre parene tok kontakt så skulle hun gi dem nummeret mitt! Men jeg har ikke hørt noe jeg...

Skrevet

Samme sa de til meg rogaland 81 - hun som skal ha vielse etter oss tok kontakt et par uker etter at jeg hadde snakket med dem på kirkekontoret- og vi skal møtes til uken for å finne ut hvordan vi vil pynte !

Jeg har lyst å ha helt enkle hvite blomster og sløyfebånd i enden av hver kirkebenk. Hun var også enig i å ha noe enkelt og stilfullt - så det blir non fint!

Skrevet

Ja vi har jo enda ett par måneder igjen så jeg får bare håpe at jeg hører noe fra dem snart! Hadde vært veldig greit...

Skrevet

Hørtes fint ut det forresten!! ;o)

Skrevet

Hvis du ikke hører noe, så finnes det sånne megastore, klare glassvaser på IKEA som man kan bruke sånne lange, lange blomster oppi (husker ikke navnet i farten). Disse vasene kan man ta med seg videre der bryllupsfesten skal holdes og f.eks. brukes ved inngangspartiet, gavebordet, e.l.

Skrevet

hei hvor mye har dere tenkt å bruke på pynt av kirke?

Skrevet

Vi er også 3 par som skal gifte oss samme dag.Siden det ikke er så lett å dele disse blomstene på 3 par til å ta med til festlokalet, kommer vi til å få noen venner til å pynte kirken med markblomster denne dagen. Det er en gammel fin kirke som ikke trenger så mye pynt i utgpkt

Skrevet

Hvor lenge varer en vielse/ gudstjenesten ? vår vielse beg. kl 14 - de neste kl 15.

Hva meg gjestene som kommer til neste vielse? Det tar jo ofte litt tid før vi kommer oss avgårde + alle gjestene våre . alle skal jo gratulere ..ta bilder osv.

Ser for meg det kan bli trangt om plassen . Vil jo ikke at vi skal føle at vi må skynde oss for å ikke være "i veien" for neste brudepar og deres gjester . Har dere tenkt over dette? erfaringer?

dette var litt utenom spr. i dette innlegget . men men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...